Reference

In 2020, Ekoncept Delivered Comprehensive Systems for Investment Projects
Ekoncept provided a complete suite of solutions, including:
Sales Registration and Settlement System
Building Automation and Guest Service System
All necessary teletechnical systems: LAN, Wi-Fi, IP PBX, TV, KD (Access Control), and GRMS (Guest Room Management System).
Ekoncept’s advisory services enabled the planning and implementation of highly innovative solutions across these areas.Recommendation
“I can confirm that I highly recommend Ekoncept’s consulting and implementation services for such investment projects.” (read more)– Arkadiusz Skobrosz, General Manager, City Apart Management Pszenna

The provider of this solution was the company Ekoncept, technology partner chosen from many others. The system consisted of:
- Guest Room Management System (GRMS)
- Building Management System BMS
- Keyless/mobile access control system
System fulfills requirements of the Guestroom Management System (GRMS) Design Brief for Accor Hotels – Ultimate Luxury, Luxury and Upper Upscale Brands and properly integrates with Oracle Opera PMS. (przeczytaj więcej)
General Manager Stefan Bauer, Hotel The Bridge Wrocław

Ekoncept’s Organizational Audit and Advisory Services
Ekoncept conducted an organizational audit in our facility and provided consulting services regarding the introduction of organizational innovations in our company.
As a result of the audits and advisory services, together with Ekoncept, we implemented hotel software to assist in sales registration and facility management.
Recommendation
“I highly recommend Ekoncept’s consulting services in technological solutions to other hotel facilities.” (read more)– Agnieszka Frost, Hotel Director, Zatoka Real Estate

Firma Ekoncept na bazie wykonanego audytu zrealizowała usługi doradcze w zakresie projektowania planowanych procesów biznesowych, przeprowadziła analizę potrzeb, dobrała w ramach usług doradczych niezbędne rozwiązania technologiczne i finalnie opracowała projekt wykonawczy IT i teletechniki planowanego obiektu.
Firma wykonała usługi doradcze oraz projekt rzetelnie i zgodnie z oczekiwaniami (przeczytaj więcej)
Członek Zarządu Piotr Osojca, Euro Styl Construction

Z usług serwisu firmy Ekoncept korzystamy od 2014 r. Pragniemy podkreślić, iż firma Ekoncept wywiązuje się z realizacji umowy serwisowej bardzo rzetelnie. Reakcje na nasze zgłoszenia są zgodne z umową i standardami Sieci Hoteli Accor.
Elementy umowy serwisowej z Ekoncept:
- Obsługa systemu sieci Wi-Fi.
- Nadzór nad siecią komputerową (LAN, CCTV, AV, BMS).
- Systemy wzmocnienia sygnałów GSM.
Dyrektor Jacek Wszendybył, Hotel Ibis Styles Wrocław Centrum

Firma Ekoncept w ramach swoich zadań wykonała dla hotelu oraz części apartamentowej: instalację nn, SSP, DSO, CCTV, IP PBX, LAN, BMS, HMS, KD, zamki hotelowe i inne.
Firma Ekoncept ponadto dostarczyła oprogramowanie PMS hotelowe, które pomaga obsługiwać i rozliczać gości hotelowych oraz właścicieli apartamentów.
Firma Ekoncept zrealizowała powierzone prace rzetelnie, wg uzgodnień i zgodnie z wyznaczonymi założeniami. (przeczytaj więcej)
Wiceprezes Zarządu Krzysztof Łukowski, Dekpol S.A.
Firma Ekoncept z Sopotu na potrzeby realizacji projektu wykonała kompleksowy system teleinformatyczny w skład, którego wchodzi:
- Szkieletowa sieć komputerowa
- Kompletne wyposażenie sieciowych systemów aktywnych
- Serwer telekomunikacyjny Ekoncept (hotelowa centrala telefoniczna)
- Sieć Wi-Fi
Innowacyjna propozycja firmy Ekoncept jest interesującym rozwiązaniem i warto ją uwzględnić przy ewentualnych nowych inwestycjach hotelowych o takiej skali. (czytaj więcej)
Dyrektor hotelu Ireneusz Czerski, Hotel Mikołajki

Firma Ekoncept uczestniczyła w projekcie budowy i uruchomienia hotelu od samego początku, którego Generalnym Wykonawcą była firma DEKPOL S.A.
Zrealizowała w ramach projektu instalacje i systemy teletechniczne hotelu (BMS, HMS, IP PBX, SSP i inne).
Ponadto firma Ekoncept dostarczyła własne oprogramowanie PMS, które łączy wszystkie zadania w jeden system umożliwiając rejestrację i rozliczenie sprzedaży, obsługę gości oraz monitoring pracy obiektu.
Firma Ekoncept zrealizowała postawione zadania rzetelnie i zgodnie z przyjętym harmonogramem. (czytaj więcej)
Wiceprezes Zarządu Krzysztof Łukowski, Dekpol S.A.

Firma Ekoncept zrealizowała na nasze potrzeby budowę systemu Call Center obsługującego naszą Całodobową Ogólnopolską Linie Medyczną.
System przy wykorzystaniu 120 linii telefonicznych obsługuje 72 agentów, którzy w niektóre dni przyjmują ponad 1500 połączeń dziennie.
Firma Ekoncept wykonała zlecenie w sposób uwzględniający naszą specyfikę oraz potrzeby. (czytaj więcej)
Prezes Zarządu Radosław Szubert, Polmed S.A.

W ramach rozszerzenia oferty WSB dla naszych słuchaczy, zamówiliśmy w firmie Ekoncept instalację i wdrożenie 36 licencji programu hotelowego Ekoncept wraz ze szkoleniem dla kadry prowadzącej wykłady w WSB.
Realizacja naszego zamówienia przebiegła terminowo i zgodnie z naszymi oczekiwaniami. (czytaj więcej)
Zastępca Dyrektora Instytutu Turystyki dr Daniel Puciato, Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu
Stay In Touch