Referencje

Grano Hotels referencje

Firma Ekoncept w ramach realizacji inwestycji w roku 2020 dostarczyła kompleksowy system rejestracji i rozliczenia sprzedaży, system automatyki budynku i obsługi gościa jak również wszelkie niezbędne systemy teletechniczne LAN, WiFI, IP PBX, TV, KD, GRMS.

Usługi doradcze firmy Ekoncept pozwoliły na zaplanowanie i uruchomienie bardzo innowacyjnych rozwiązań w w/w zakresach. Mogę potwierdzić, że polecam usługi doradcze i wykonawcze firmy Ekoncept w tego typu inwestycjach (przeczytaj więcej).

Dyrektor Generalny Arkadiusz Skobrosz, City Apart Management Pszenna

www.granohotels.pl

The bridge wrocłąw hotel

The provider of this solution was the company Ekoncept, technology partner chosen from many others. The system consisted of:

  • Guest Room Management System (GRMS)
  • Building Management System BMS
  • Keyless/mobile access control system

System fulfills requirements of the Guestroom Management System (GRMS) Design Brief for Accor Hotels – Ultimate Luxury, Luxury and Upper Upscale Brands and properly integrates with Oracle Opera PMS. (przeczytaj więcej)

General Manager Stefan Bauer, Hotel The Bridge Wrocław

www.thebridgewroclaw.pl

Mogę potwierdzić, że firma Ekoncept przeprowadziła w naszym obiekcie audyt organizacyjny oraz wykonała usługi doradcze w zakresie możliwości wprowadzenia innowacji organizacyjnych w firmie. W efekcie przeprowadzonych audytów i usług doradczych wspólnie z firmą Ekoncept wdrożyliśmy oprogramowanie hotelowe, pomagające w zakresie rejestracji sprzedaży i zarządzania obiektem.

Polecam usługi doradcze w zakresie rozwiązań technologicznych firmy Ekoncept innym obiektom hotelowym (przeczytaj więcej).

Dyrektor hotelu Agnieszka Frost, Zatoka Real Estate

www.hotel-zatoka.pl

Firma Ekoncept na bazie wykonanego audytu zrealizowała usługi doradcze w zakresie projektowania planowanych procesów biznesowych, przeprowadziła analizę potrzeb, dobrała w ramach usług doradczych niezbędne rozwiązania technologiczne i finalnie opracowała projekt wykonawczy IT i teletechniki planowanego obiektu.

Firma wykonała usługi doradcze oraz projekt rzetelnie i zgodnie z oczekiwaniami (przeczytaj więcej)

Członek Zarządu Piotr Osojca, Euro Styl Construction

Ibis Styles Hotel Wrocław Centrum

Z usług serwisu firmy Ekoncept korzystamy od 2014 r. Pragniemy podkreślić, iż firma Ekoncept wywiązuje się z realizacji umowy serwisowej bardzo rzetelnie. Reakcje na nasze zgłoszenia są zgodne z umową i standardami Sieci Hoteli Accor.

Elementy umowy serwisowej z Ekoncept:

  • Obsługa systemu sieci Wi-Fi.
  • Nadzór nad siecią komputerową (LAN, CCTV, AV, BMS).
  • Systemy wzmocnienia sygnałów GSM.

Zobacz pełną treść.

Dyrektor Jacek Wszendybył, Hotel Ibis Styles Wrocław Centrum

Strona hotelu

Number one hotel

Firma Ekoncept w ramach swoich zadań wykonała dla hotelu oraz części apartamentowej: instalację nn, SSP, DSO, CCTV, IP PBX, LAN, BMS, HMS, KD, zamki hotelowe i inne.

Firma Ekoncept ponadto dostarczyła oprogramowanie PMS hotelowe, które pomaga obsługiwać i rozliczać gości hotelowych oraz właścicieli apartamentów.

Firma Ekoncept zrealizowała powierzone prace rzetelnie, wg uzgodnień i zgodnie z wyznaczonymi założeniami. (przeczytaj więcej)

Wiceprezes Zarządu Krzysztof Łukowski, Dekpol S.A.

Hotel Number One

Hotel Mikołajki

Firma Ekoncept  z Sopotu na potrzeby realizacji projektu wykonała kompleksowy system teleinformatyczny w skład, którego wchodzi:

  • Szkieletowa sieć komputerowa
  • Kompletne wyposażenie sieciowych systemów aktywnych
  • Serwer telekomunikacyjny Ekoncept (hotelowa centrala telefoniczna)
  • Sieć Wi-Fi

Innowacyjna propozycja firmy Ekoncept jest interesującym rozwiązaniem i warto ją uwzględnić przy ewentualnych nowych inwestycjach hotelowych o takiej skali. (czytaj więcej)

Dyrektor hotelu Ireneusz Czerski, Hotel Mikołajki

www.hotelmikolajki.pl

Hotel Almond

Firma Ekoncept uczestniczyła w projekcie budowy i uruchomienia hotelu od samego początku, którego Generalnym Wykonawcą była firma DEKPOL S.A.

Zrealizowała w ramach projektu instalacje i systemy teletechniczne hotelu (BMS, HMS, IP PBX, SSP i inne).

Ponadto firma Ekoncept dostarczyła własne oprogramowanie PMS, które łączy wszystkie zadania w jeden system umożliwiając rejestrację i rozliczenie sprzedaży, obsługę gości oraz monitoring pracy obiektu.

Firma Ekoncept zrealizowała postawione zadania rzetelnie i zgodnie z przyjętym harmonogramem. (czytaj więcej)

Wiceprezes Zarządu Krzysztof Łukowski, Dekpol S.A.

www.hotelalmond.pl

Polmed

Firma Ekoncept zrealizowała na nasze potrzeby budowę systemu Call Center obsługującego naszą Całodobową Ogólnopolską Linie Medyczną.

System przy wykorzystaniu 120 linii telefonicznych obsługuje 72 agentów, którzy w niektóre dni przyjmują ponad 1500 połączeń dziennie.

Firma Ekoncept wykonała zlecenie w sposób uwzględniający naszą specyfikę oraz potrzeby. (czytaj więcej)

Prezes Zarządu Radosław Szubert, Polmed S.A.

www.polmed.pl

WSB we Wrocławiu

W ramach rozszerzenia oferty WSB dla naszych słuchaczy, zamówiliśmy w firmie Ekoncept instalację i wdrożenie 36 licencji programu hotelowego Ekoncept wraz ze szkoleniem dla kadry prowadzącej wykłady w WSB.

Realizacja naszego zamówienia przebiegła terminowo i zgodnie z naszymi oczekiwaniami. (czytaj więcej)

Zastępca Dyrektora Instytutu Turystyki dr Daniel Puciato, Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu

WSB we Wrocławiu