Hotelowe centrale telefoniczne
Centrala telefoniczna Ekoncept
Serwer komunikacyjny opracowany przez naszą firmę umożliwia
kompleksowa obsługę ruchu telekomunikacyjnego w przedsiębiorstwie
zarówno wchodzącego oraz wychodzącego.
Serwer telekomunikacyjny Ekoncept
Serwer komunikacyjny Ekoncept może pełnić również funkcję serwera systemu hotelowego – zastępując koszt zakupu osobnego dodatkowego serwera bazy hotelowej. Rozwiązanie takie, pozwala na znaczne oszczędności – przy instalowaniu nowych systemów.
- Funkcja Call Center – możliwość obsługi kolejek, hunt grupy.
- Przekierowanie połączeń na telefon komórkowy.
- Blokowanie połączeń – możliwość blokady połączeń wychodzących i przychodzących zgodnie z przyjętymi regułami.
- Połączenia konferencyjne.
- Raporty on-line – analiza przeprowadzonych połączeń wychodzących oraz wchodzących poprzez www.
- Poczta głosowa, voice2mail – zapis rozmowy ze skrzynki poczty głosowej trafia do skrzynki poczty elektronicznej.
- IVR (menu głosowe) – pozwala na interaktywną obsługę osoby dzwoniącej, odtworzenie komunikatu powitalnego.
- Muzyka na czekanie.
- Nagrywanie rozmów w celu weryfikacji jakości przyjmowania zgłoszeń.
- Integracje z różnymi systemami hotelowymi.
Stay In Touch