WIRTUALNA RECEPCJA

Automatyczna obsługa
gościa hotelowego

Recepcja on-line to zameldowania i wymeldowania bez
udziału pracowników recepcji. Automatyzacja obsługi
gościa hotelowego od rezerwacji, zakup dodatkowych
usług, płatności, pobyt i kontakt po wymeldowaniu.

Wirtualna Recepcja Ekoncept

Hotel tradycyjny

Przejęcie części obowiązków tradycyjnej recepcji poprzez automatyczny lub samodzielny check-in / out.

Automatyczne przydzielanie dostępu do pokoju przez PIN kod lub klucz mobilny.

Domawianie usług w trakcie pobytu.

Automatyczny hotel

Całkowita automatyczna obsługa.

Rezygnacja z pracowników recepcji w obiekcie.

Automatyczny check-in /out i dostęp za pośrednictwem kodów do zamków hotelowych.

Automatyczna wysyłka faktur za pobyt.

Apartamenty

Automatyczna obsługa apartamentów w systemie rozproszonym i condohotel.

Kontrola dostępu do apartamentów – integracja z zamkami na PIN kod.

Automatyczne przydzielanie serwisowi sprzątającemu zadań po wymeldowaniu.

Recepcja on-line
w telefonie gościa

Wirtualna Recepcja jest autorskim rozwiązaniem firmy Ekoncept. Serwis jest rozszerzeniem programu hotelowego PMS.

Nasza recepcja on-line jest dostępną przez przeglądarkę internetową na komputery i urządzenia mobilne typu tablet i smartfon.

Wirtualna Recepcja pozwala zmniejszyć natężenie pracy osób pracujących w realnej recepcji. Jest też idealnym narzędziem do obsługi automatycznych hoteli nie posiadających recepcji w obiekcie (nie wymaga zatrudnienia osób na stanowisku recepcjonisty).

CHECK-IN / OUT
Bezobsługowe meldowanie
i wymeldowanie gościa hotelowego.

SYSTEM REZERWACJI
Integracja z Ekoncept booking engine
on-line i off-line.

STATUS REZERWACJI
Podgląd aktualnej rezerwacji, informacje o płatnościach, zakupionych usługach.

PŁATNOŚCI ON-LINE
Możliwość dokonania bezpiecznej płatności
z poziomu aplikacji.

DODATKOWE USŁUGI
Zamawianie / zakup nowych usług
w trakcie pobytu w hotelu.

FAKTURY
Lista faktur za usługi hotelowe / możliwość pobrania dokumentów.

KOMUNIKACJA
Dwustronny kanał komunikacji. Obsługa – gość hotelowy.

LOJALIZACJA
Narzędzie do lojalizacji gościa hotelowego / kanał sprzedaży.

INFORMATOR
Informacje z hotelu / regionu / propozycje ciekawych usług.

Aplikacja gościa iOS / Android

Aplikacja gościa to rozwinięcie systemu Wirtualnej Recepcji do aplikacji pobieranej ze sklepów systemowych  Apple Store i Google Play.

Posiada wszystkie rozwiązania Wirtualnej Recepcji dostępnej przez WWW. Atutem aplikacji jest integracja z systemem klucza mobilnego, dzięki czemu w jednej aplikacji gość hotelowy ma dostęp do recepcji on-line i automatycznie przydzielonego klucza mobilnego do pokoju.

Aplikacja gościa jest obrandowana zgodnie z wymogami hotelu .

Aplikacje Ekoncept w Google Play
Aplikacja gościa w App Store

System rezerwacji
z płatnościami on-line

Szczegóły
aktualnej rezerwacji

Automatyczne
zameldowanie w pokoju

Aktywny klucz mobilny
po zameldowaniu