WIRTUALNA RECEPCJA
Automatyczna obsługa
gościa hotelowego
Recepcja on-line to zameldowania i wymeldowania bez
udziału pracowników recepcji. Automatyzacja obsługi
gościa hotelowego od rezerwacji, zakup dodatkowych
usług, płatności, pobyt i kontakt po wymeldowaniu.

Hotel tradycyjny
✔ Przejęcie części obowiązków tradycyjnej recepcji poprzez automatyczny lub samodzielny check-in / out.
✔ Automatyczne przydzielanie dostępu do pokoju przez PIN kod lub klucz mobilny.
✔ Domawianie usług w trakcie pobytu.
Automatyczny hotel
✔ Całkowita automatyczna obsługa.
✔ Rezygnacja z pracowników recepcji w obiekcie.
✔ Automatyczny check-in /out i dostęp za pośrednictwem kodów do zamków hotelowych.
✔ Automatyczna wysyłka faktur za pobyt.
Apartamenty
✔ Automatyczna obsługa apartamentów w systemie rozproszonym i condohotel.
✔ Kontrola dostępu do apartamentów – integracja z zamkami na PIN kod.
✔ Automatyczne przydzielanie serwisowi sprzątającemu zadań po wymeldowaniu.
Recepcja on-line
w telefonie gościa
Wirtualna Recepcja jest autorskim rozwiązaniem firmy Ekoncept. Serwis jest rozszerzeniem programu hotelowego PMS.
Nasza recepcja on-line jest dostępną przez przeglądarkę internetową na komputery i urządzenia mobilne typu tablet i smartfon.
Wirtualna Recepcja pozwala zmniejszyć natężenie pracy osób pracujących w realnej recepcji. Jest też idealnym narzędziem do obsługi automatycznych hoteli nie posiadających recepcji w obiekcie (nie wymaga zatrudnienia osób na stanowisku recepcjonisty).
CHECK-IN / OUT
Bezobsługowe meldowanie
i wymeldowanie gościa hotelowego.
SYSTEM REZERWACJI
Integracja z Ekoncept booking engine
on-line i off-line.
STATUS REZERWACJI
Podgląd aktualnej rezerwacji, informacje o płatnościach, zakupionych usługach.
PŁATNOŚCI ON-LINE
Możliwość dokonania bezpiecznej płatności
z poziomu aplikacji.
DODATKOWE USŁUGI
Zamawianie / zakup nowych usług
w trakcie pobytu w hotelu.
FAKTURY
Lista faktur za usługi hotelowe / możliwość pobrania dokumentów.
KOMUNIKACJA
Dwustronny kanał komunikacji. Obsługa – gość hotelowy.
LOJALIZACJA
Narzędzie do lojalizacji gościa hotelowego / kanał sprzedaży.
INFORMATOR
Informacje z hotelu / regionu / propozycje ciekawych usług.
Aplikacja gościa iOS / Android
Aplikacja gościa to rozwinięcie systemu Wirtualnej Recepcji do aplikacji pobieranej ze sklepów systemowych Apple Store i Google Play.
Posiada wszystkie rozwiązania Wirtualnej Recepcji dostępnej przez WWW. Atutem aplikacji jest integracja z systemem klucza mobilnego, dzięki czemu w jednej aplikacji gość hotelowy ma dostęp do recepcji on-line i automatycznie przydzielonego klucza mobilnego do pokoju.
Aplikacja gościa jest obrandowana zgodnie z wymogami hotelu .
System rezerwacji
z płatnościami on-line
Szczegóły
aktualnej rezerwacji
Automatyczne
zameldowanie w pokoju
Aktywny klucz mobilny
po zameldowaniu
Stay In Touch