
Wirtualna Recepcja
Nowy wymiar obsługi
Automatyczny CHECK-IN / CHECK OUT.
Wirtualna Recepcja to zameldowania i wymeldowania bez udziału pracowników recepcji. Automatyzacja obsługi gościa hotelowego od rezerwacji, zakup dodatkowych usług, płatności, pobyt i kontakt po wymeldowaniu.
Recepcja w telefonie gościa
Wirtualna Recepcja jest autorskim rozwiązaniem firmy Ekoncept stanowiącym rozszerzeniem programu hotelowego PMS.

CHECK-IN / OUT
Bezobsługowe meldowanie i wymeldowanie bez udziału recepcji hotelowej.

STATUS REZERWACJI
Podgląd aktualnej rezerwacji, informacje o płatnościach, zakupionych usługach.

NOWE REZERWACJE
Zakładanie nowych rezerwacji w hotelu / przedłużanie pobytu.Obsługa gości.

PŁATNOŚCI ON-LINE
Możliwość dokonania bezpiecznej płatności z poziomu aplikacji.

DODATKOWE USŁUGI
Zamawianie / zakup nowych usług w trakcie pobytu w hotelu.

FAKTURY
Lista faktur za usługi hotelowe / możliwość pobrania dokumentów.

KOMUNIKACJA
Dwustronny kanał komunikacji: obsługa / gość hotelowy.

LOJALIZACJA
Narzędzie do lojalizacji gościa hotelowego / kanał sprzedaży.

INFORMATOR
Informacje z hotelu / regionu / propozycje ciekawych usług.
Automatyzacja obsługi
Wirtualna Recepcja to zameldowania i wymeldowania bez udziału pracowników recepcji
Gość hotelowy ma możliwość samodzielnego zameldowania się w hotelu bez podchodzenia do recepcji. Z własnego urządzenia mobilnego telefonu lub tabletu dokona zameldowania i wymeldowania z hotelu. Recepcjonista (pracownik hotelu) automatycznie otrzyma w programie hotelowym wszystkie niezbędne informacje dotyczące procesu check-in/out . Wirtualna Recepcja jest aplikacją zintegrowaną z programem hotelowym Ekoncept PMS i systemem rezerwacji Booking Engine.
Atutem aplikacji jest możliwość wykorzystania rozwiązań klucza mobilnego do pokojów hotelowych i apartamentów.

System rezerwacji z płatnościami on-line

Szczegóły aktualnej rezerwacji

Automatyczne zameldowanie w pokoju

Aktywny klucz mobilny po zameldowaniu
Stay In Touch