Case study

Najnowsze publikacje

8 06, 2022

Hotel Grano – automatyzacja obsługi gościa hotelowego

2022-08-31T14:30:15+02:00

Automatyzacja obsługi gościa hotelowego: recepcja on-line w aplikacji Wirtualna Recepcja, klucz mobilny i program hotelowy Ekoncept PMS. Hotel Grano to luksusowy 4-gwiazdkowy obiekt położony na Wyspie Spichrzów w Gdańsku. Dysponuje 135 pokojami o wysokim standardzie, centrum biznesowym, strefą SPA & wellness i autorską restauracją Młyn. Hotel **** Rok inwestycji 2020 Hotel Grano Pszenna 3, Gdańsk [...]

Hotel Grano – automatyzacja obsługi gościa hotelowego2022-08-31T14:30:15+02:00
28 03, 2022

Automatyzacja obsługi gościa – Hotel The Bridge Wrocław

2022-10-10T14:23:31+02:00

Hotel The Bridge to nowoczesny, pięciogwiazdkowy obiekt, który położony jest w samym centrum zabytkowej części Wrocławia na Ostrowie Tumskim. Należący do Grupy Accor hotel został wyposażony we wszelkie nowinki technologiczne, których zadaniem jest zwiększenie komfortu gościom. Hotel ✭ ✭ ✭ ✭ ✭ Rok inwestycji 2019 The Bridge Wrocław - MGallery plac Katedralny 8, Wrocław thebridgewroclaw.pl [...]

Automatyzacja obsługi gościa – Hotel The Bridge Wrocław2022-10-10T14:23:31+02:00
Przejdź do góry