Hotel automatyczny to nowoczesne rozwiązanie, które diametralnie zmienia obsługę gości w branży hotelarskiej. W hotelu takim większość czynności wykonywanych jest automatycznie, bez udziału człowieka.
Cały proces obsługi gościa jest automatyczny i bez udziału personelu.
Rezerwacja i kod dostępu:
- Gość rezerwuje pobyt bezpośrednio przez System Rezerwacji Internetowych na stronie hotelu lub przez platformy internetowe z rezerwacjami.
- Po utworzeniu lub opłaceniu rezerwacji, gość otrzymuje kod dostępu w mailu, przez SMS lub klucz mobilny w aplikacji na telefon. Kod lub klucz mobilny pozwala na wejście do hotelu i pokoju tylko w czasie obowiązywania rezerwacji.
- Właściciel / obsługa hotelu również jest informowana mailowo o dokonanej rezerwacji, zameldowaniu i wymeldowaniu. Wszystkie dane o całym procesie znajdują się w programie hotelowym PMS.
Integracje automatycznej recepcji:
- Kiosk hotelowy: Goście mogą samodzielnie dokonać zameldowania i otrzymać klucze (kody pin). W kiosku takim można dokonywać również płatności za rezerwację lub usługi dodatkowe.
- Zamki na kod: Klucze są generowane automatycznie i przesyłane do gości.
- Klucz mobilny w aplikacji w telefonie.
- Współpraca z zamkami hotelowymi na karty: Dla hoteli, które korzystają z kart dostępu.
- Automatyka pokoju hotelowego – sterowanie urządzeniami i systemami pokoju hotelowego (klimatyzacja, ogrzewanie, woda, oświetlenie, TV)
Korzyści z automatyzacji hotelu:
- Właściciel może skupić się na prowadzeniu głównego biznesu, a automatyczna recepcja przeprowadza cały proces obsługi gościa.
- Łatwy dostęp do rezerwacji. W jednym programie można zarządzać wszystkimi rezerwacjami, w tym tymi składanymi przez Booking.com.
- Goście mogą przyjechać o dowolnej porze. Zawsze otrzymają klucze do pokoju czy to na maila (kod dostępu) w aplikacji klucz mobilny lub w kiosku hotelowym.
- Minimalizacja obecności pracowników. Pracownicy pojawiają się tylko wtedy, kiedy są faktycznie potrzebni.
- Niższe koszty personelu.
- Zwiększenie wydajności – automatyczne systemy mogą działać 24/7.
- Bezpieczeństwo – wejście do hotelu i klucze są odpowiednio zabezpieczone.
System hotelu automatycznego to idealne rozwiązanie dla mniejszych obiektów (pensjonaty, aparthotele). Jego elementy jak automatyczna recepcja on-line lub kiosk hotelowy wdraża się również w dużych obiektach hotelowych dzięki czemu można przyspieszyć obsługę gościa po przez automatyzację procesu meldowania i wymeldowani gościa hotelowego.
Stay In Touch