Poznaj nas!

Poznaj nas!

EKONCEPT – nowoczesne systemy hotelowe.

Grzegorz Krzyżanowski – prezes zarządu
Grzegorz Krzyżanowski – prezes zarządu

Projekty hotelowe realizujemy z pasją!

Projekty hotelowe realizujemy z pasją!

Do każdego obiektu podchodzimy indywidualnie. Realizujemy wymagania stawiane nam przez klientów.

  • Wizję  automatycznego procesu obsługi gościa hotelowego realizujemy już teraz.

  • Nasze systemy to sukces w rezerwacjach bezpośrednich w Internecie.

  • Z powodzeniem łączymy systemy techniczne budynku z oprogramowaniem typowo hotelowym.

Marek Latarski – wiceprezes

Projektujemy i wdrażamy

Projektujemy i wdrażamy

Podejmujemy się realizacji wymagających projektów technicznych.

  • Rozbudowana automatyka budynku.

  • Automatyka pokoju hotelowego

  • Systemy teleinformatyczne są naszą specjalnością!

Nasz zespół

Nasz wykwalifikowany zespół pomoże w rozwoju twojego obiektu hotelowego.

Kierownik serwisu Ekoncept

Paweł Trzaska

Kierownik serwisu

Specjalista ds. handlowych

Joanna Wawrowicz

Specjalista ds. handlowych

Administracja

Grażyna Ledochowicz

Administracja

Specjalista ds. handlowych

Paweł Gibki

Specjalista ds. handlowych

Koordynator działu IT i wdrożeń

Paweł Orłowski

Koordynator działu IT i wdrożeń

Marketing project manager

Paweł Janecki

Marketing project manager

Ekoncept to ludzie
z pasją!

  • Wdrożeniowcy i serwisanci

  • Pracownicy wsparcia (helpdesk)

  • Programiści odpowiedzialni za rozwój oprogramowania w tym za realizację nowych narzędzi

  • Zespół handlowców i marketingu

Ekoncept Team

O firmie

Nasz zespół zajmuje się szeroko pojętą teleinformatyką już od roku 1996. Z biegiem czasu rozszerzaliśmy usługi o dostarczanie zaawansowanych technologicznie, kompleksowych, softwarowych rozwiązań dla branży hospitality i telekomunikacji. Po przeprowadzeniu w roku 1998 szczegółowej analizy odkryliśmy, że brak jest nowoczesnego oprogramowania hotelowego w pełni dostosowanego do wymagań rynku. Oferowane rozwiązania były albo przestarzałe technologicznie, albo, w przypadku produktów zagranicznych, kosztowne. Podjęliśmy decyzję o inwestycji w produkcję kompleksowego systemu wspomagającego zarządzanie obiektem hotelowym.

W roku 2000 wypuściliśmy do sprzedaży pierwszą wersję oprogramowania EKONCEPT. Od tamtego czasu systematycznie rozwijamy system, wprowadzając nowe funkcjonalności. Nie zapominamy o tym, że oprogramowanie hotelowe jest wyłącznie narzędziem, które usprawnia pracę hotelu, dlatego podczas wdrażania systemu kładziemy również nacisk na poprawne zaprojektowanie obiegu dokumentów, jednoznaczne określenie praw i obowiązków pracowników oraz określenie standardów obsługi gości. Dopiero przeprowadzenie kompleksowego wdrożenia daje gwarancję poprawnego funkcjonowania obiektu. Głównym walorem naszej firmy jest fakt, że nasz zespół jest interdyscyplinarny – skupia informatyków, ekonomistów oraz praktyków posiadających doświadczenie w funkcjonowaniu obiektów hotelowych. Bardzo duży wpływ na rozwój naszego produktu mają klienci. To oni często wyznaczają kierunki naszych prac rozwojowych. Do dnia dzisiejszego wykonaliśmy kilkaset wdrożeń w całej Polsce. Cenna wiedza zdobyta podczas realizacji tych projektów znajduje swoje odzwierciedlenie w naszym produkcie.