DATA

2 lutego, 2022

KATEGORIA
UDOSTĘPNIJ

Opisywaliśmy już mobilne rozwiązania dla hoteli czyli system klucza mobilnego i aplikacji recepcyjnej, umożliwiającej meldowania i wymeldowania online. To są główne atuty hotelowych aplikacji mobilnych. Wiążą się one z wprowadzeniem zmian w systemach hotelowych. Jednak istotną zaletą aplikacji hotelowej jest uzyskanie dodatkowego a z czasem głównego kanału sprzedaży usług w hotelu co automatycznie przekłada się na zwiększenie przychodu.

Z badań firmy Taxi2Airport wyłaniają się ciekawe informacje, które powinny skłonić hotelarzy do kanału online w kontakcie z gościem w hotelu:

  • 58% podróżnych jest skłonnych zapłacić więcej za odprawę online,
  • 47% zapłaciłoby więcej za całodobowy kontakt online z cyfrowym concierge,
  • 58% wolałoby zamówić posiłek na urządzeniu mobilnym niż osobiście (rezerwacja i wybór menu – gość schodzi do restauracji gdy danie jest już przygotowane omijając w ten sposób osobisty proces zamawiania posiłku w restauracji).

Zwiększenie zysku z pobytu gościa w hotelu.

Badania wykazały również, że goście hotelowi więcej wydają w hotelu korzystając z aplikacji hotelowej. Oznacza to, że inwestycja w aplikację i narzędzia powiązane jak klucz mobilny i meldowanie online zwraca się dość szybko dzięki dodatkowym usługom oferowanym w hotelu. Dzięki odpowiednim zachętom promocyjnym możemy zwiększyć wolumen zamawianych usług i dodatków w hotelu. E-commerce’owe podejście do usług hotelowy nie stwarza problemów gościom przyzwyczajonych do zakupów w Internecie.

Zminimalizowanie frustracji gościa w kontakcie z obsługą.

Każdy hotel dąży do tego aby gość z pobytu w hotelu był zadowolony. Najwięcej problemów występuje na styku gość – obsługa. Dlatego minimalizacja tego kontaktu powinna tylko podnieść zadowolenie gościa. Duża cześć obsługi powinna być zautomatyzowana i bezkontaktowa. Dzięki czemu możemy zapewnić obsługę 24/7 nie angażując bezpośrednio do tych działań pracowników hotelu.

Podsumowanie… Wygoda na pierwszym miejscu!

Dobrze zaprojektowana aplikacja obejmująca wiele usług hotel to przede wszystkim wygoda dla gościa. Ten komfort odczują też pracownicy hotelu. Dla hotelu, jego właścicieli to przede wszystkim podniesienie przychodów a to dla długofalowego biznesu jest bardzo istotne.