AI – sztuczna inteligencja

Najnowsze publikacje

11 03, 2024

Relacja z konferencji ITBxplore 2024 i targów ITB Berlin 2024

2024-03-11T12:32:41+01:00

W dniach 5-7 marca 2024 roku, stolica Niemiec, Berlin, stała się areną dla najważniejszej konferencji w branży turystycznej – ITBxplore 2024. Wydarzenie przyciąga uwagę ekspertów, praktyków i entuzjastów z całego świata, którzy wspólnie eksplorują przyszłość podróży i turystyki. Motto tegorocznej konferencji brzmiało: „Pioneer the Transition in Travel & Tourism. Together”.  Eksperci branży turystycznej i technologicznej [...]

Relacja z konferencji ITBxplore 2024 i targów ITB Berlin 20242024-03-11T12:32:41+01:00
29 02, 2024

Gdzie powinniśmy korzystać z AI w biznesie hotelowym?

2024-02-29T14:19:40+01:00

Sztuczna inteligencja (AI) ma coraz większy wpływ na branżę hotelarską, przynosząc innowacje i usprawnienia. Oto kilka praktycznych możliwości zastosowania AI w usługach hotelarskich. Praktycznie są one dostępne już teraz. Personalizacja doświadczeń gości. Dzięki analizie ogromnych ilości danych, systemy wspierane przez AI mogą rozpoznawać preferencje gości, poznawać historię ich wcześniejszych wyjazdów oraz rozumieć ich zachowanie online. [...]

Gdzie powinniśmy korzystać z AI w biznesie hotelowym?2024-02-29T14:19:40+01:00
7 02, 2024

AI – rewolucja w branży turystycznej nadchodzi…

2024-02-08T08:42:12+01:00

AI (sztuczna inteligencja) ma potencjał, by zrewolucjonizować branżę turystyczną – wynika z najnowszego raportu World Travel & Tourism Council (WTTC) oraz firmy Microsoft. Raport podkreśla, że sztuczna inteligencja może zmienić oblicze tego sektora, tworząc niezrównane doświadczenia klientów w erze cyfrowej.   Raport o sztucznej inteligencji, ogłoszony podczas wydarzenia FITUR (International Tourism Trade Fair) przez WTTC [...]

AI – rewolucja w branży turystycznej nadchodzi…2024-02-08T08:42:12+01:00
30 01, 2024

Sztuczna inteligencja w hotelarstwie to nie tylko czaty AI

2024-02-02T09:14:12+01:00

Rok 2023 był czasem eksplozji informacji o narzędziach AI. Główny nacisk w przekazach był i nadal jest kładziony na czaty i aplikacje do generowania obrazów. Jednak czas wykorzystania ich w procesach biznesowych, w kontakcie z klientem dopiero nadejdzie. Obecne rozwiązania są zbyt niedoskonałe i tak naprawdę są w fazie testów… Im więcej szumu i darmowych [...]

Sztuczna inteligencja w hotelarstwie to nie tylko czaty AI2024-02-02T09:14:12+01:00
Przejdź do góry