Program hotelowy

Najnowsze publikacje

16 08, 2022

Dlaczego meldowanie on-line gości to zysk dla hotelu?

2022-08-16T10:33:07+02:00

Meldunek i odprawa gości hotelowych przez Internet staje się coraz popularniejsza. Powszechność smartfonów skutkuje, że zameldowanie w hotelu można wykonać z poziomu telefonu. Dzięki takiemu rozwiązaniu możemy zmniejszyć ruch w tradycyjnej recepcji hotelowej i przyśpieszyć odprawę gości. Jeżeli posiadamy też opcję klucza mobilnego lub na PIN kod to meldunek i udostepnienie pokoju może odbywać się [...]

Dlaczego meldowanie on-line gości to zysk dla hotelu?2022-08-16T10:33:07+02:00
21 06, 2022

Kiosk hotelowy – przyśpieszenie obsługi zameldowania gościa w hotelu

2022-08-09T14:16:47+02:00

Kiosk hotelowy - self check-in w hotelu Kiosk hotelowy to możliwość zameldowania się i opłacenia pobytu w hotelu bez czekania w kolejce do recepcji. Oprócz Wirtualnej Recepcji i automatycznego meldunku jest to jedna z możliwości przyspieszenia obsługi gości w hotelu. W każdym hotelu bywają godziny, w których robi się tłok przy recepcji a zmęczeni goście [...]

Kiosk hotelowy – przyśpieszenie obsługi zameldowania gościa w hotelu2022-08-09T14:16:47+02:00
8 06, 2022

Hotel Grano – automatyzacja obsługi gościa hotelowego

2022-08-31T14:30:15+02:00

Automatyzacja obsługi gościa hotelowego: recepcja on-line w aplikacji Wirtualna Recepcja, klucz mobilny i program hotelowy Ekoncept PMS. Hotel Grano to luksusowy 4-gwiazdkowy obiekt położony na Wyspie Spichrzów w Gdańsku. Dysponuje 135 pokojami o wysokim standardzie, centrum biznesowym, strefą SPA & wellness i autorską restauracją Młyn. Hotel **** Rok inwestycji 2020 Hotel Grano Pszenna 3, Gdańsk [...]

Hotel Grano – automatyzacja obsługi gościa hotelowego2022-08-31T14:30:15+02:00
25 02, 2022

CONDO hotel – łatwe zarządzanie obiektami typu condo

2022-02-28T08:27:53+01:00

Condo hotel to stosunkowo nowa forma wynajmu krótko i długookresowego na polskim rynku. Condo hotele to obiekty mające minimum kilkanaście apartamentów / pokoi w jednym budynku. Zarządzane są przez operatora, który przyjmuje na siebie funkcje organizacyjne, serwisowe i rozliczeniowe. Natomiast poszczególne apartamenty należą do inwestorów. Są odrębnymi własnościami. Operator takiego obiektu rozlicza się każdym właściciel [...]

CONDO hotel – łatwe zarządzanie obiektami typu condo2022-02-28T08:27:53+01:00
1 10, 2021

Raport – Technologie mobilne i zbliżeniowe w hotelarstwie 2021

2022-02-02T14:16:13+01:00

Technologie mobilne i zbliżeniowe w hotelarstwie – oczekiwania branży Technologie mobilne w hotelarstwie rozwijane są już od wielu lat. Jednak rok pandemii spowodował, że mobilność dla wielu hotelarzy stała się priorytetem. Narzędzia mobilne upraszczają i automatyzują obsługę i dodatkowo dają możliwość bezpiecznej interakcji gościa z hotelem. Badanie było przeprowadzone pośród 1050 przedstawicieli branży hotelarskiej. Otrzymane [...]

Raport – Technologie mobilne i zbliżeniowe w hotelarstwie 20212022-02-02T14:16:13+01:00
23 09, 2021

Bon na cyfryzację dla hoteli – dofinansowanie do 255 tys. PLN!

2022-08-08T09:02:25+02:00

Od 20 września rozpoczął się nabór do nowej edycji programu "Wsparcie MŚP w obszarze cyfryzacji – Bony na cyfryzację". Program dofinansowania skierowany jest do mikro, małych i średnich przedsiębiorstw co oznacza, że mogą się o nie ubiegać również małe i średnie hotele, pensjonaty i inne podmioty działające w branży hospitality. „Celem konkursu jest wdrożenie przez [...]

Bon na cyfryzację dla hoteli – dofinansowanie do 255 tys. PLN!2022-08-08T09:02:25+02:00
7 07, 2021

Wirtualna Recepcja – komfort w obsłudze gościa hotelowego

2022-04-08T09:59:43+02:00

Wirtualna Recepcja firmy Ekoncept to w pełni zautomatyzowana usługa do obsługi gościa w hotelu, sieci apartamentów lub w innych formach wynajmu krótkoterminowego. Całość obsługi klienta odbywa się bezkontaktowo, czyli bez udziału recepcjonisty, wyłącznie online za pośrednictwem telefonu lub komputera. System jest automatyczny - co oznacza szybką i komfortową obsługę.   Ideą powstawania aplikacji Wirtualna Recepcja [...]

Wirtualna Recepcja – komfort w obsłudze gościa hotelowego2022-04-08T09:59:43+02:00
10 05, 2021

GRMS – automatyzacja pokoju hotelowego

2021-07-21T12:38:41+02:00

Automatyka pokoju hotelowego - GRMS (Guest Room Management System) Nowoczesne standardy wykonania pokoju hotelowego zakładają wprowadzenie automatyki działania pokoju hotelowego nazywanej GRMS (Guest Room Management System). Główny zadaniem systemu GRMS jest automatyzacja procesu obsługi gości hotelowych i zapewnienie najwyższych standardów komfortu w pokoju.   Projektantem i wykonawcą tego zadania w MGallery The Bridge, Wrocław była [...]

GRMS – automatyzacja pokoju hotelowego2021-07-21T12:38:41+02:00
19 08, 2016

System teleinformatyczny i technika hotelowa

2021-05-09T16:57:10+02:00

System teleinformatyczny dla hoteli to jeden z najbardziej zaawansowanych systemów informatycznych. Kompleksowa realizacja wymaga zaprojektowania i uruchomienia wielu specjalistycznych rozwiązań, które wzajemnie współpracując, mają za zadanie zagwarantować dla gościa hotelowego pełny pakiet usług (telefon, Internet, uproszczone rozliczenia) a zarazem udostępnić dla właściciela obiektu dyskretnego narzędzia do nadzoru zachodzących w hotelu procesów biznesowych. Są to podstawowe [...]

System teleinformatyczny i technika hotelowa2021-05-09T16:57:10+02:00
19 08, 2016

Wdrożenie systemu informatycznego

2021-05-10T10:11:13+02:00

Wdrożenie systemu informatycznego dla Obiektów Hotelowych i Pensjonatów Firma EKONCEPT projektuje i wdraża już od ponad 19 lat systemy komputerowe wspomagające pracę obiektów hotelowych. W nawiązaniu do zdobytego doświadczenia proponujemy wdrożenie Zintegrowanego Systemu Hotelowego, w skład którego wchodzi: zaprojektowanie i doradztwo w zakresie sposobów rejestracji i rozliczania sprzedaży usług; przygotowanie koncepcji sieci teleinformatycznej [...]

Wdrożenie systemu informatycznego2021-05-10T10:11:13+02:00
Przejdź do góry