Program hotelowy

Najnowsze publikacje

23 01, 2025

Elektroniczna karta meldunkowa w hotelu

2025-01-27T13:12:55+01:00

Elektroniczna karta meldunkowa opracowana przez firmę Ekoncept stanowi nowoczesne i efektywne rozwiązanie wspierające proces meldunku gości hotelowych. Kluczowe założenia elektronicznej karty meldunkowej: Samodzielne wypełnianie karty meldunkowej na ekranie dotykowym. Gość hotelowy na recepcji wypełnia dane meldunkowe samodzielnie, korzystając z ekranu dotykowego. Rozwiązanie to eliminuje konieczność ręcznego wypełniania tradycyjnych kart papierowych, minimalizując błędy i przyspieszając proces. [...]

Elektroniczna karta meldunkowa w hotelu2025-01-27T13:12:55+01:00
28 11, 2024

Voucher w systemie hotelowym Ekoncept

2024-12-10T14:59:13+01:00

W tym roku (2024) uruchomiliśmy nową opcję zakupu usług hotelowych za pośrednictwem voucherów. Obok kodów rabatowych to właśnie vouchery są istotnym wsparciem sprzedaży rezerwacji i usług dodatkowych w hotelach. Voucher można kupić on-line w systemie rezerwacji danego obiektu. Wystarczy wypełnić formularz zamówienia i opłacić on-line. Po zapłacie voucher jest automatycznie rejestrowany w systemie Ekoncept PMS [...]

Voucher w systemie hotelowym Ekoncept2024-12-10T14:59:13+01:00
2 01, 2024

Rejestracja obiektu w programie hotelowym PMS

2024-01-30T22:24:38+01:00

Z początkiem grudnia 2023 roku uruchomiliśmy możliwość rejestracji obiektu w programie hotelowy PMS. Potencjalny użytkownik naszego oprogramowania będzie mógł zapoznać się z wersją darmową i wycenić płatne rozszerzenia programu. Rejestracja obiektu / użytkownika wymaga podania podstawowych danych o firmie i obiekcie. Po potwierdzeniu rejestracji uzyskuje się dostęp do wyceny płatnych pakietów. Wyjściowy pakiet jest darmowy. [...]

Rejestracja obiektu w programie hotelowym PMS2024-01-30T22:24:38+01:00
25 01, 2023

500 kanałów rezerwacji w systemie Ekoncept PMS

2023-01-25T10:59:46+01:00

System hotelowy Ekoncept PMS umożliwia połączenie nawet z 500 kanałami rezerwacji i sprzedaży ofert dostępnych w Polsce jak i w wielu innych krajach. Dzięki programowi Ekoncept PMS będziesz mógł z jednego miejsca zarządzać sprzedażą rezerwacji swojego hotelu. Najważniejsze kanały to: OTA - Online Travel Agency czyli przez internetowe biura podróży jak np. Booking.com, Expedia. GDS [...]

500 kanałów rezerwacji w systemie Ekoncept PMS2023-01-25T10:59:46+01:00
16 08, 2022

Dlaczego meldowanie on-line gości to zysk dla hotelu?

2025-01-02T14:45:43+01:00

Obrazek źródło: designed by upklyak - Freepik.com Meldunek i odprawa gości hotelowych przez Internet staje się coraz popularniejsza. Powszechność smartfonów skutkuje, że zameldowanie w hotelu można wykonać z poziomu telefonu. Dzięki takiemu rozwiązaniu możemy zmniejszyć ruch w tradycyjnej recepcji hotelowej i przyśpieszyć odprawę gości. Jeżeli posiadamy też opcję klucza mobilnego lub na PIN kod to [...]

Dlaczego meldowanie on-line gości to zysk dla hotelu?2025-01-02T14:45:43+01:00
21 06, 2022

Kiosk hotelowy – przyśpieszenie obsługi zameldowania gościa w hotelu

2025-01-02T14:58:17+01:00

Kiosk hotelowy - self check-in w hotelu Kiosk hotelowy to możliwość zameldowania się i opłacenia pobytu w hotelu bez czekania w kolejce do recepcji. Oprócz Wirtualnej Recepcji i automatycznego meldunku jest to jedna z możliwości przyspieszenia obsługi gości w hotelu. W każdym hotelu bywają godziny, w których robi się tłok przy recepcji a zmęczeni goście [...]

Kiosk hotelowy – przyśpieszenie obsługi zameldowania gościa w hotelu2025-01-02T14:58:17+01:00
8 06, 2022

Hotel Grano – automatyzacja obsługi gościa hotelowego

2025-01-03T09:21:38+01:00

Automatyzacja obsługi gościa hotelowego: recepcja on-line w aplikacji Wirtualna Recepcja, klucz mobilny i program hotelowy Ekoncept PMS. Hotel Grano to luksusowy 4-gwiazdkowy obiekt położony na Wyspie Spichrzów w Gdańsku. Dysponuje 135 pokojami o wysokim standardzie, centrum biznesowym, strefą SPA & wellness i autorską restauracją Młyn. Hotel **** Rok inwestycji 2020 Hotel Grano Pszenna 3, Gdańsk [...]

Hotel Grano – automatyzacja obsługi gościa hotelowego2025-01-03T09:21:38+01:00
25 02, 2022

CONDO hotel – łatwe zarządzanie obiektami typu condo

2022-02-28T08:27:53+01:00

Condo hotel to stosunkowo nowa forma wynajmu krótko i długookresowego na polskim rynku. Condo hotele to obiekty mające minimum kilkanaście apartamentów / pokoi w jednym budynku. Zarządzane są przez operatora, który przyjmuje na siebie funkcje organizacyjne, serwisowe i rozliczeniowe. Natomiast poszczególne apartamenty należą do inwestorów. Są odrębnymi własnościami. Operator takiego obiektu rozlicza się każdym właściciel [...]

CONDO hotel – łatwe zarządzanie obiektami typu condo2022-02-28T08:27:53+01:00
1 10, 2021

Raport – Technologie mobilne i zbliżeniowe w hotelarstwie 2021

2022-02-02T14:16:13+01:00

Technologie mobilne i zbliżeniowe w hotelarstwie – oczekiwania branży Technologie mobilne w hotelarstwie rozwijane są już od wielu lat. Jednak rok pandemii spowodował, że mobilność dla wielu hotelarzy stała się priorytetem. Narzędzia mobilne upraszczają i automatyzują obsługę i dodatkowo dają możliwość bezpiecznej interakcji gościa z hotelem. Badanie było przeprowadzone pośród 1050 przedstawicieli branży hotelarskiej. Otrzymane [...]

Raport – Technologie mobilne i zbliżeniowe w hotelarstwie 20212022-02-02T14:16:13+01:00
23 09, 2021

Bon na cyfryzację dla hoteli – dofinansowanie do 255 tys. PLN!

2025-01-03T09:42:18+01:00

Foto: designed by Freepik Artykuł dotyczy programu z 2021 roku. Od 20 września rozpoczął się nabór do nowej edycji programu "Wsparcie MŚP w obszarze cyfryzacji – Bony na cyfryzację". Program dofinansowania skierowany jest do mikro, małych i średnich przedsiębiorstw co oznacza, że mogą się o nie ubiegać również małe i średnie hotele, pensjonaty i inne [...]

Bon na cyfryzację dla hoteli – dofinansowanie do 255 tys. PLN!2025-01-03T09:42:18+01:00
Przejdź do góry