Bezpłatne warsztaty

Automatyczna obsługa gościa
w obiektach turystycznych

20 luty 2025, Jastrzębia Góra
godzina 10:00 – 12:30

Miejsce: Dom wczasowy „Zew Morza”
ul. Pucka 4, Jastrzębia Góra

Atuty automatycznej obsługi gościa w małych obiektach hotelowych

  • Pensjonaty
  • Apartamenty
  • Wille
  • Domki na wynajem
  • Pokoje gościnne
  • Inne
Warsztaty Jastrzębia Góra

Bezpłatne warsztaty

Automatyczna obsługa gościa
w obiektach turystycznych

Jastrzębia Góra
20 luty 2025
godzina 10:00 – 12:30

Miejsce:
Dom wczasowy
„Zew Morza”
ul. Pucka 4

Atuty automatycznej obsługi gościa w małych obiektach hotelowych

  • Pensjonaty
  • Apartamenty
  • Wille
  • Domki na wynajem
  • Pokoje gościnne
  • Inne
Automatyczne systemy hotelowe

Poznaj elementy automatycznego procesu obsługi gościa.

Automatyczna recepcja on-line

Dzięki Wirtualnej Recepcji cały proces od rezerwacji, przez zameldowanie i wymeldowanie odbywa się automatycznie. System recepcji on-line obsługuje zamki na PIN dzięki czemu nie musisz osobiście dostarczać klucza i być przy zameldowaniu gościa w pokoju lub apartamencie.

Web PMS

System hotelowy do zarządzania rezerwacjami, cenami dostępny przez przeglądarkę internetową na Twoim komputerze.

Rezerwacje bezpośrednie z Twojej strony WWW

System rezerwacji to istotny element Twojego biznesu. Dzięki niemu uniezależnisz się od pośredników jak Booking.com . Więcej rezerwacji bezpośrednio ze strony WWW to większy zysk!

Organizator

www.jastrzebiagora.info 
tel: 667 881 244
wlodek@jastrzebiagora.info

O warsztatach

  • Data wydarzenia: 20.02.2024

  • Miejsce: Dom wczasowy „Zew Morza”,
    ul. Pucka 4, 84-104 Jastrzębia Góra

  • Start godzina 10:00

  • Zakończenie 12:30

  • Cena – warsztaty są bezpłatne

Agenda warsztatów

  • Automatyczna obsługa gości w małych obiektach turystycznych
  • Studium przypadku wdrożenia automatyzacji procesu obsługi gościa na przykładzie sieci obiektów rozproszonych (w różnych lokalizacjach).
  • Możliwości systemu recepcji on-line
  • Prezentacja programu PMS (grafik rezerwacji)
  • Zamki na PIN jako element automatycznej obsługi gości