Hotelowy Asystent AI

Główne cechy inteligentnego chata

  • Informacje o hotelu i usługach

  • Personalizacja oferty

  • Obsługa w j. polskim i angielskim

Korzyści z czatu AI dla hotelu

  • Dostępność 24/7

  • Odciążenie personelu

  • Zwiększenie liczby rezerwacji

  • Optymalizacja kosztów

Hotelowy Asystent AI w Twoich kanałach komunikacji

Asystent AI na stronę WWW

Strona WWW hotelu

Asystent AI - Messenger FB

Messenger na FB

Asystent AI w prywatnych wiadomości na Instagramie

Prywatne wiadomości

Asystent AI na WhatsApp

WhatsApp

Asystent AI w telefonie stacjonarnym

Na telefon stacjonarny

  • Wstępne uczenie inteligentnego Asystenta  dla obiektu

  • Baza ograniczona tylko do informacji z hotelu

  • Nieprzerwane podnoszenie jakości rozmów

  • Codzienne raporty z rozmów chata

  • Jeden Asystent AI – kilka kanałów komunikacji

chatbot AI dla hoteli

Czatbot AI  – cyfrowy asystent dostępny 24/7

Inteligentny BOT AI wspiera hotel przez całą dobę podnosząc komfort gościa. Dzięki natychmiastowej i kompetentnej obsłudze goście czują się lepiej poinformowani i bardziej zaopiekowani. Możliwość bezstresowego zadania pytania, bez konieczności dzwonienia czy czekania na odpowiedź e-mailową, sprawia, że kontakt z hotelem jest płynny i naturalny – już na etapie planowania podróży.

Baza wiedzy
o usługach

Goście mogą w każdej chwili zapytać o dostępność spa, godziny zameldowania czy opcje wyżywienia.

Spersonalizowana oferta

AI potrafi analizować preferencje gościa i proponować usługi dopasowane do jego potrzeb.

Wszechstronna komunikacja

Obsługa wielu języków, co jest ogromnym atutem w kontaktach z gośćmi zagranicznymi.

Asysta przy rezerwacjach*

Cierpliwe prowadzenie gościa przez cały proces rezerwacyjny, pomagając w wyborze pokoju, dostępnych terminów czy dodatkowych usług.
*Opcja planowana do wdrożenia.

Skontaktuj się!

Dowiedz się więcej o możliwościach Asystenta AI z naszej oferty.

Twoja forma prawna *

Lub zadzwoń do nas.

Poniedziałek – piątek w godzinach od 9:00 do 15:30