Recepcja on-line

Najnowsze publikacje

28 06, 2024

Wdrożenie automatycznego procesu obsługi gościa w sieci hoteli rozproszonych – studium przypadku.

2024-07-05T14:39:17+02:00

Arche Siedlisko to sieć hoteli rozproszonych oferujących unikalny wypoczynek w ecoboxach - samodzielnych domkach zbudowanych na bazie kontenerów morskich. Obiekty sieci znajdują się w różnych częściach Polski, z dala od dużych miejscowości, nad jeziorami, na obrzeżach lasów itp. Każda lokalizacja dysponuje od kilku do kilkunastu ecoboxów, które są w pełni funkcjonalnymi domkami z jedną lub [...]

Wdrożenie automatycznego procesu obsługi gościa w sieci hoteli rozproszonych – studium przypadku.2024-07-05T14:39:17+02:00
23 04, 2024

Czym jest Wirtualna Recepcja?

2024-04-25T08:22:05+02:00

Wirtualna recepcja to system, który umożliwia gościom hotelu samodzielne wykonanie wielu czynności związanych z pobytem bez udziału personelu recepcji. Główne funkcje wirtualnej recepcji: Samoobsługowe zameldowanie i wymeldowanie. Goście mogą zameldować się i wymeldować za pomocą kiosku hotelowego,  aplikacji mobilnej skanując dowód osobisty lub wprowadzając numer rezerwacji. Opcja automatycznego zameldowania i wymeldowanie. W tym wariancie zameldowanie [...]

Czym jest Wirtualna Recepcja?2024-04-25T08:22:05+02:00
10 04, 2024

Co to jest automatyczny hotel?

2024-04-15T08:18:07+02:00

Hotel automatyczny to nowoczesne rozwiązanie, które diametralnie zmienia obsługę gości w branży hotelarskiej. W hotelu takim większość czynności wykonywanych jest automatycznie, bez udziału człowieka. Cały proces obsługi gościa jest automatyczny i bez udziału personelu.   Rezerwacja i kod dostępu: Gość rezerwuje pobyt bezpośrednio przez System Rezerwacji Internetowych na stronie hotelu lub przez platformy internetowe z rezerwacjami. Po utworzeniu [...]

Co to jest automatyczny hotel?2024-04-15T08:18:07+02:00
29 12, 2023

Bezpieczny system płatności on-line w systemach Ekoncept

2023-12-31T17:46:37+01:00

W systemach Ekoncept zaimplementowany jest bezpieczny system płatności on-line firmy Pol-Card (Fiserv Polska SA). Usługa płatności on-line składa się z dwóch elementów: Bramki płatniczej - umożliwia dokonanie płatności online bezpośrednio na stronie systemu rezerwacji i Wirtualnej Recepcji w tym za dokonana rezerwację i usługi dodatkowe. W pełni kompatybilna z każdym urządzeniem (komputer, tablet i smatrfone) [...]

Bezpieczny system płatności on-line w systemach Ekoncept2023-12-31T17:46:37+01:00
16 08, 2022

Dlaczego meldowanie on-line gości to zysk dla hotelu?

2022-08-16T10:33:07+02:00

Meldunek i odprawa gości hotelowych przez Internet staje się coraz popularniejsza. Powszechność smartfonów skutkuje, że zameldowanie w hotelu można wykonać z poziomu telefonu. Dzięki takiemu rozwiązaniu możemy zmniejszyć ruch w tradycyjnej recepcji hotelowej i przyśpieszyć odprawę gości. Jeżeli posiadamy też opcję klucza mobilnego lub na PIN kod to meldunek i udostepnienie pokoju może odbywać się [...]

Dlaczego meldowanie on-line gości to zysk dla hotelu?2022-08-16T10:33:07+02:00
5 08, 2022

System zamków hotelowych na PIN kod – TTLock

2022-08-08T09:19:15+02:00

Zamki na PIN kod systemu TTLock zintegrowany z recepcją on-line Oprogramowanie firmy Ekoncept obsługuje system zamków na PIN kod marki TTLock. Zamki te są proste w instalacji i konfiguracji a nasze systemy do zarządzania i obsługi gości hotelowych zintegrowane są z systemem TTLock. Główne atuty systemu TTLock: Obsługa systemu przez Wirtualną Recepcję i Ekoncept PMS [...]

System zamków hotelowych na PIN kod – TTLock2022-08-08T09:19:15+02:00
21 06, 2022

Kiosk hotelowy – przyśpieszenie obsługi zameldowania gościa w hotelu

2022-08-09T14:16:47+02:00

Kiosk hotelowy - self check-in w hotelu Kiosk hotelowy to możliwość zameldowania się i opłacenia pobytu w hotelu bez czekania w kolejce do recepcji. Oprócz Wirtualnej Recepcji i automatycznego meldunku jest to jedna z możliwości przyspieszenia obsługi gości w hotelu. W każdym hotelu bywają godziny, w których robi się tłok przy recepcji a zmęczeni goście [...]

Kiosk hotelowy – przyśpieszenie obsługi zameldowania gościa w hotelu2022-08-09T14:16:47+02:00
Przejdź do góry