Wdrożenie systemu informatycznego dla Obiektów Hotelowych i Pensjonatów
Firma EKONCEPT projektuje i wdraża już od ponad 19 lat systemy komputerowe wspomagające pracę obiektów hotelowych. W nawiązaniu do zdobytego doświadczenia proponujemy wdrożenie Zintegrowanego Systemu Hotelowego, w skład którego wchodzi:
- zaprojektowanie i doradztwo w zakresie sposobów rejestracji i rozliczania sprzedaży usług;
- przygotowanie koncepcji sieci teleinformatycznej części pasywnej i aktywnej, wykonanie projektów;
dostawa, montaż i konfiguracja elementów pasywnych i aktywnych sieci komputerowej (ułożenie okablowania sieci jest po stronie inwestora, zgodnie z projektami i pod nadzorem firmy Ekoncept. Rozszycie przewodów, montaż punktów dystrybucyjnych, konfiguracja i zabezpieczenie sieci po stronie Ekoncept). Sieć kablowa i bezprzewodowa (WiFi): - sieć biurowa – firmowa;
- sieć hotelowa – gości;
- doradztwo i pomoc w zakresie doboru i podłączenia operatorów zewnętrznych (np. TPSA, Voip, TV);
- dostawa sprzętu wraz z oprogramowaniem komputerowym i sieciowym;
- dostawa oprogramowania hotelowo-gastronomicznego;
- rejestracja sprzedaży hotelowej i gastronomicznej
- rozliczenie sprzedaży;
- raportowanie;
- dostawa elementów systemu rejestracji sprzedaży – kasy fiskalne, POS-y, drukarki bonujące i inne;
- dostawa centrali telefonicznej i rozwiązań telekomunikacyjnych;
- dostawa nowoczesnej telewizji hotelowej;
- dostawa systemu monitoringu – kamer przemysłowych CCTV;
- dostawa i montaż systemu kontroli dostępu w tym zamków hotelowych;
- wdrożenie Zintegrowanego Systemu Hotelowego i szkolenie pracowników związane z rejestracją, rozliczaniem sprzedaży oraz użytkowaniem systemu teleinformatycznego;
- dostawa multimedialnych ekranów holograficznych.
- kompleksowy serwis i pomoc do dostarczonego rozwiązania – infolinia 24h/7dni, pomoc zdalna, serwis w miejscu instalacji.
Stay In Touch