Z początkiem grudnia 2023 roku uruchomiliśmy możliwość rejestracji obiektu w programie hotelowy PMS. Potencjalny użytkownik naszego oprogramowania będzie mógł zapoznać się z wersją darmową i wycenić płatne rozszerzenia programu.
Rejestracja obiektu / użytkownika wymaga podania podstawowych danych o firmie i obiekcie. Po potwierdzeniu rejestracji uzyskuje się dostęp do wyceny płatnych pakietów.
Wyjściowy pakiet jest darmowy. Obejmuje on podstawową konfigurację obiektu czyli utworzenie / opisanie oferty noclegowej (pokoi, apartamentów, domków). Po aktywacji uzyskuje się dostęp do wersji programu hotelowego PMS przez przeglądarkę.
Skonfigurować można różne typy obiektów:
- hotele
- hotele rozproszone czyli obiekty w wielu lokalizacjach
- domki letniskowe
- apartamenty
Darmowa wersja pozwala na rejestrację / zarządzanie rezerwacjami w obiekcie. Jednak aby w pełni móc wykorzystać program PMS konieczne jest wykupienie pakietu automatycznej obsługi gościa, który zawiera:
-
- Wirtualną Recepcję – recepcja on-line – automatyczne zameldowania i wymeldowania. Rezerwacje on-line, zakup dodatkowych usług, automatyczna wysyłka faktur. Wirtualna Recepcja to system dostępny dla każdego gościa hotelu zarejestrowanego w programie Ekoncept PMS. Wszystkie czynności tradycyjnej recepcji są wykonywane automatycznie a gość hotelowy ma dostęp do rezerwacji na każdym etapie po zalogowaniu się na własne konto w recepcji przez przeglądarkę WWW zarówno z komputera jak i przez telefon). Chcesz wiedzieć więc ej o Wirtualnej Recepcji kliknij w link: recepcja on-line .
-
- Powiadomienia e-mail.
-
- Automatyczne fakturowanie usług hotelowych.
-
- Booking Engine – system rezerwacji on-line z formularzem rezerwacji na stronę www obiektu.
-
- Bramka płatności – bezpieczny system płatności on-line.
- Integracja z Google Hotel (tylko dla obiektów hotelowych).
Pakietu automatycznej obsługi gościa pozwala na samodzielne zarządzanie obiektem hotelowym i rezerwacjami w myśl modelu direct booking.
Dodatkowo oferujemy pakiety rozszerzające jak:
- Channel manager
- Integracja z zamkami na PIN
- Klucz mobilny
- Drukarka fiskalna on-line
- Zarządzanie house keeping
- Aplikację gościa Android / iOS
- Kiosk hotelowy
- I wiele innych rozwiązań wspomagających zarządzanie obiektem hotelowym.
Część pakietów wymaga indywidualnej wyceny. Dlatego po ich wyborze dział handlowy kontaktuje się w celu dalszego procedowania zamówienia.
Zachęcamy do skorzystania z naszego konfiguratora. Wystarczy się zarejestrować, a następnie wprowadzić parametry obiektu hotelowego, apartamentów lub domków letniskowych. Po zakończeniu konfiguracji tak utworzona baza nowego obiektu podlega weryfikacji. W razie konieczności możliwy jest kontakt z supportem Ekoncept.
Przydatne linki:
Opis konfiguracji dla apartamentów i domków letniskowych
Rejestracja w konfiguratorze programu PMS
Paweł Janecki
Stay In Touch