Baza wiedzy2022-06-29T12:20:42+02:00

Baza wiedzy

To miejsce stworzone z myślą o naszych partnerach biznesowych oraz osobach, które interesują się tematyką inteligentnych rozwiązań dedykowanych: hotelom, pensjonatom, motelom i całej branży związanej z gościnnością, turystyką i noclegami.

Znajdziecie tu m.in: aktualności związane z najnowszymi usługami i produktami EKONCEPT, tutoriale oraz opracowania oraz ciekawe raporty i artykuły z branży.

403, 2024

GOPPAR – zysk operacyjny brutto na dostępny pokój

4 marca, 2024|Zarządzanie hotelem|

GOPPAR (ang. Gross Operating Profit per Available Room) to wskaźnik wykorzystywany w branży hotelarskiej. Pozwala on ocenić, jak rentowny jest hotel na podstawie liczby dostępnych pokoi. GOPPAR to miara brutto zysku operacyjnego hotelu w przeliczeniu na dostępną liczbę pokoi. W skrócie, mierzy, ile hotel generuje zysku brutto w stosunku do [...]

2902, 2024

Gdzie powinniśmy korzystać z AI w biznesie hotelowym?

29 lutego, 2024|AI - sztuczna inteligencja|

Sztuczna inteligencja (AI) ma coraz większy wpływ na branżę hotelarską, przynosząc innowacje i usprawnienia. Oto kilka praktycznych możliwości zastosowania AI w usługach hotelarskich. Praktycznie są one dostępne już teraz. Personalizacja doświadczeń gości. Dzięki analizie ogromnych ilości danych, systemy wspierane przez AI mogą rozpoznawać preferencje gości, poznawać historię ich wcześniejszych wyjazdów [...]

702, 2024

AI – rewolucja w branży turystycznej nadchodzi…

7 lutego, 2024|AI - sztuczna inteligencja|

AI (sztuczna inteligencja) ma potencjał, by zrewolucjonizować branżę turystyczną – wynika z najnowszego raportu World Travel & Tourism Council (WTTC) oraz firmy Microsoft. Raport podkreśla, że sztuczna inteligencja może zmienić oblicze tego sektora, tworząc niezrównane doświadczenia klientów w erze cyfrowej.   Raport o sztucznej inteligencji, ogłoszony podczas wydarzenia FITUR (International [...]

102, 2024

Kluczowe wskaźniki efektywności – KPI w hotelarstwie

1 lutego, 2024|Marketing hotelowy, Zarządzanie hotelem|

KPI (Key Performance Indicator) czyli kluczowe wskaźniki efektywności to wskaźniki pozwalające nam śledzić i ocenić efektywność działań biznesowych i realizacji założonych celów. Dzięki odpowiednim wskaźnikom możemy reagować na bieżące zdarzenia i podejmować odpowiednie działania na przyszłość.   Wskaźnik obłożenia ARR - Average Room Rate RevPAR - Revenue Per Available Room [...]

3001, 2024

Sztuczna inteligencja w hotelarstwie to nie tylko czaty AI

30 stycznia, 2024|AI - sztuczna inteligencja|

Rok 2023 był czasem eksplozji informacji o narzędziach AI. Główny nacisk w przekazach był i nadal jest kładziony na czaty i aplikacje do generowania obrazów. Jednak czas wykorzystania ich w procesach biznesowych, w kontakcie z klientem dopiero nadejdzie. Obecne rozwiązania są zbyt niedoskonałe i tak naprawdę są w fazie testów… [...]

201, 2024

Rejestracja obiektu w programie hotelowym PMS

2 stycznia, 2024|News, Program hotelowy|

Z początkiem grudnia 2023 roku uruchomiliśmy możliwość rejestracji obiektu w programie hotelowy PMS. Potencjalny użytkownik naszego oprogramowania będzie mógł zapoznać się z wersją darmową i wycenić płatne rozszerzenia programu. Rejestracja obiektu / użytkownika wymaga podania podstawowych danych o firmie i obiekcie. Po potwierdzeniu rejestracji uzyskuje się dostęp do wyceny płatnych [...]

Przejdź do góry