Baza wiedzy
To miejsce stworzone z myślą o naszych partnerach biznesowych oraz osobach, które interesują się tematyką inteligentnych rozwiązań dedykowanych: hotelom, pensjonatom, motelom i całej branży związanej z gościnnością, turystyką i noclegami.
Znajdziecie tu m.in: aktualności związane z najnowszymi usługami i produktami EKONCEPT, tutoriale oraz opracowania oraz ciekawe raporty i artykuły z branży.
Korzyści z aplikacji hotelowej
Opisywaliśmy już mobilne rozwiązania dla hoteli czyli system klucza mobilnego i aplikacji recepcyjnej, umożliwiającej meldowania i wymeldowania online. To są główne atuty hotelowych aplikacji mobilnych. Wiążą się one z wprowadzeniem zmian w systemach hotelowych. Jednak istotną zaletą aplikacji hotelowej jest uzyskanie dodatkowego a z czasem głównego kanału sprzedaży usług w [...]
Zalety korzystania z klucza mobilnego w hotelu
Rozwiązanie klucza mobilnego w hotelarstwie znane jest już od kilku a nawet kilkunastu lat. Jednak dopiero od niedawna system ten zyskuje na popularności. Oczywiście jak każda innowacja technologiczna proces akceptacji na rynku napotkał na początku wiele problemów. Przyzwyczajenie hotelarzy do kart magnetycznych, kwestia początkowych nakładów a także zbyt skomplikowane rozwiązania [...]
Raport – Technologie mobilne i zbliżeniowe w hotelarstwie 2021
Technologie mobilne i zbliżeniowe w hotelarstwie – oczekiwania branży Technologie mobilne w hotelarstwie rozwijane są już od wielu lat. Jednak rok pandemii spowodował, że mobilność dla wielu hotelarzy stała się priorytetem. Narzędzia mobilne upraszczają i automatyzują obsługę i dodatkowo dają możliwość bezpiecznej interakcji gościa z hotelem. Badanie było przeprowadzone pośród [...]
Bon na cyfryzację dla hoteli – dofinansowanie do 255 tys. PLN!
Od 20 września rozpoczął się nabór do nowej edycji programu "Wsparcie MŚP w obszarze cyfryzacji – Bony na cyfryzację". Program dofinansowania skierowany jest do mikro, małych i średnich przedsiębiorstw co oznacza, że mogą się o nie ubiegać również małe i średnie hotele, pensjonaty i inne podmioty działające w branży hospitality. [...]
Jak gromadzić dobre dane o gościach hotelowych?
Prowadząc usługi hotelowe, czyli przyjmując rezerwacje otrzymujemy wiele danych o gościach hotelowych. Niestety, w praktyce często jest tak, że hotele nie umieją ich w prawidłowy sposób przetwarzać, a jeżeli to już robią to bywa, że bazują na błędnych danych. Długofalowe planowanie sprzedaży i działania marketingowe oparte na błędnych danych to [...]
Jak zwiększyć przychody hotelu? – część 2.
W pierwszej części poradnika pt. „Jak zwiększyć przychody hotelu w okresie wychodzenia z pandemii?” przedstawione zostały podstawowe działania do wdrożenia, aby zoptymalizować przychód z działalności hotelu, czyli głównie chodziło o zwiększenie liczby rezerwacji. Natomiast w tej części skupię się na spersonalizowanym podejściu do gościa i jego obsługi w hotelu. [...]
Stay In Touch