Baza wiedzy2022-06-29T12:20:42+02:00

Baza wiedzy

To miejsce stworzone z myślą o naszych partnerach biznesowych oraz osobach, które interesują się tematyką inteligentnych rozwiązań dedykowanych: hotelom, pensjonatom, motelom i całej branży związanej z gościnnością, turystyką i noclegami.

Znajdziecie tu m.in: aktualności związane z najnowszymi usługami i produktami EKONCEPT, tutoriale oraz opracowania oraz ciekawe raporty i artykuły z branży.

407, 2022

Ekoncept w IGHP

4 lipca, 2022|Marketing hotelowy, News|

Firma Ekoncept stała się członkiem Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego (IGHP).     Izba zrzesza firmy świadczące usługi hotelarskie i gastronomiczne. Do izby mogą też należeć podmioty świadczące usługi dla branży hotelowej  i gastronomiczne: dostawcy wyposażenia, urządzeń, systemów informatycznych itp. Celem izby jest reprezentowanie branży hotelarskiej w kontaktach z administracją państwową [...]

2106, 2022

Kiosk hotelowy – przyśpieszenie obsługi zameldowania gościa w hotelu

21 czerwca, 2022|Program hotelowy, Recepcja on-line|

Kiosk hotelowy - self check-in w hotelu Kiosk hotelowy to możliwość zameldowania się i opłacenia pobytu w hotelu bez czekania w kolejce do recepcji. Oprócz Wirtualnej Recepcji i automatycznego meldunku jest to jedna z możliwości przyspieszenia obsługi gości w hotelu. W każdym hotelu bywają godziny, w których robi się tłok [...]

806, 2022

Hotel Grano – automatyzacja obsługi gościa hotelowego

8 czerwca, 2022|Automatyka hotelowa, Case study, Program hotelowy|

Automatyzacja obsługi gościa hotelowego: recepcja on-line w aplikacji Wirtualna Recepcja, klucz mobilny i program hotelowy Ekoncept PMS. Hotel Grano to luksusowy 4-gwiazdkowy obiekt położony na Wyspie Spichrzów w Gdańsku. Dysponuje 135 pokojami o wysokim standardzie, centrum biznesowym, strefą SPA & wellness i autorską restauracją Młyn. Hotel **** Rok inwestycji 2020 [...]

2904, 2022

Ekoncept w programie SPEKTRUM dla małych i średnich przedsiębiorstw

29 kwietnia, 2022|Bez kategorii, Marketing hotelowy|

Firma Ekoncept w systemie świadczenia specjalistycznych usług doradczych w projekcie SPEKTRUM. SPEKTRUM to pomorski system świadczenia specjalistycznych usług doradczych dla MSP. Firmy z województwa pomorskiego w ramach systemu mogą otrzymać dofinansowanie w wysokości 50% na zakup specjalistycznych usług doradczych. System SPEKTRUM jest finansowany z funduszy unijnych wdrażanych w ramach Regionalnego [...]

2803, 2022

Automatyzacja obsługi gościa – Hotel The Bridge Wrocław

28 marca, 2022|Automatyka hotelowa, Case study, Kontrola dostępu|

Hotel The Bridge to nowoczesny, pięciogwiazdkowy obiekt, który położony jest w samym centrum zabytkowej części Wrocławia na Ostrowie Tumskim. Należący do Grupy Accor hotel został wyposażony we wszelkie nowinki technologiczne, których zadaniem jest zwiększenie komfortu gościom. Hotel ✭ ✭ ✭ ✭ ✭ Rok inwestycji 2019 The Bridge Wrocław - MGallery [...]

2502, 2022

CONDO hotel – łatwe zarządzanie obiektami typu condo

25 lutego, 2022|Program hotelowy|

Condo hotel to stosunkowo nowa forma wynajmu krótko i długookresowego na polskim rynku. Condo hotele to obiekty mające minimum kilkanaście apartamentów / pokoi w jednym budynku. Zarządzane są przez operatora, który przyjmuje na siebie funkcje organizacyjne, serwisowe i rozliczeniowe. Natomiast poszczególne apartamenty należą do inwestorów. Są odrębnymi własnościami. Operator takiego [...]

Przejdź do góry