Baza wiedzy2024-08-01T07:58:14+02:00
HORECA

Baza wiedzy

To miejsce stworzone z myślą o naszych partnerach biznesowych oraz osobach, które interesują się tematyką inteligentnych rozwiązań dedykowanych: hotelom, pensjonatom, motelom i całej branży związanej z gościnnością, turystyką i noclegami.

Znajdziecie tu m.in: aktualności związane z najnowszymi usługami i produktami EKONCEPT, tutoriale oraz opracowania oraz ciekawe raporty i artykuły z branży.

2608, 2022

Termostat EOS – automatyka pokoju hotelowego INTEREL

26 sierpnia, 2022|Automatyka hotelowa|

Termostat EOS - bezprzewodowa komunikacja - automatyka pokoju hotelowego GRMS.   Nowy termostat EOS firmy INTEREL to innowacyjne podejście do automatyki pokoju hotelowego. Termostat EOS to możliwość szybkiej modernizacji pokojów hotelowych o funkcje zarządzania energią i urządzeniami w pokoju (IoT). Dzięki komunikacji WiFi, obsłudze BLE i ZigBee nie wymaga dodatkowej [...]

1608, 2022

Dlaczego meldowanie on-line gości to zysk dla hotelu?

16 sierpnia, 2022|Bez kategorii, Program hotelowy, Recepcja on-line|

Obrazek źródło: designed by upklyak - Freepik.com Meldunek i odprawa gości hotelowych przez Internet staje się coraz popularniejsza. Powszechność smartfonów skutkuje, że zameldowanie w hotelu można wykonać z poziomu telefonu. Dzięki takiemu rozwiązaniu możemy zmniejszyć ruch w tradycyjnej recepcji hotelowej i przyśpieszyć odprawę gości. Jeżeli posiadamy też opcję klucza mobilnego [...]

508, 2022

System zamków hotelowych na PIN kod – TTLock

5 sierpnia, 2022|Kontrola dostępu, Recepcja on-line|

Zamki na PIN kod systemu TTLock zintegrowany z recepcją on-line Oprogramowanie firmy Ekoncept obsługuje system zamków na PIN kod marki TTLock. Zamki te są proste w instalacji i konfiguracji a nasze systemy do zarządzania i obsługi gości hotelowych zintegrowane są z systemem TTLock. Główne atuty systemu TTLock: Obsługa systemu przez [...]

407, 2022

Ekoncept w IGHP

4 lipca, 2022|Marketing hotelowy, News|

Firma Ekoncept stała się członkiem Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego (IGHP).     Izba zrzesza firmy świadczące usługi hotelarskie i gastronomiczne. Do izby mogą też należeć podmioty świadczące usługi dla branży hotelowej  i gastronomiczne: dostawcy wyposażenia, urządzeń, systemów informatycznych itp. Celem izby jest reprezentowanie branży hotelarskiej w kontaktach z administracją państwową [...]

2106, 2022

Kiosk hotelowy – przyśpieszenie obsługi zameldowania gościa w hotelu

21 czerwca, 2022|Program hotelowy, Recepcja on-line|

Kiosk hotelowy - self check-in w hotelu Kiosk hotelowy to możliwość zameldowania się i opłacenia pobytu w hotelu bez czekania w kolejce do recepcji. Oprócz Wirtualnej Recepcji i automatycznego meldunku jest to jedna z możliwości przyspieszenia obsługi gości w hotelu. W każdym hotelu bywają godziny, w których robi się tłok [...]

806, 2022

Hotel Grano – automatyzacja obsługi gościa hotelowego

8 czerwca, 2022|Automatyka hotelowa, Case study, Program hotelowy|

Automatyzacja obsługi gościa hotelowego: recepcja on-line w aplikacji Wirtualna Recepcja, klucz mobilny i program hotelowy Ekoncept PMS. Hotel Grano to luksusowy 4-gwiazdkowy obiekt położony na Wyspie Spichrzów w Gdańsku. Dysponuje 135 pokojami o wysokim standardzie, centrum biznesowym, strefą SPA & wellness i autorską restauracją Młyn. Hotel **** Rok inwestycji 2020 [...]

Przejdź do góry