Baza wiedzy
To miejsce stworzone z myślą o naszych partnerach biznesowych oraz osobach, które interesują się tematyką inteligentnych rozwiązań dedykowanych: hotelom, pensjonatom, motelom i całej branży związanej z gościnnością, turystyką i noclegami.
Znajdziecie tu m.in: aktualności związane z najnowszymi usługami i produktami EKONCEPT, tutoriale oraz opracowania oraz ciekawe raporty i artykuły z branży.
Hotel Grano – automatyzacja obsługi gościa hotelowego
Automatyzacja obsługi gościa hotelowego: recepcja on-line w aplikacji Wirtualna Recepcja, klucz mobilny i program hotelowy Ekoncept PMS. Hotel Grano to luksusowy 4-gwiazdkowy obiekt położony na Wyspie Spichrzów w Gdańsku. Dysponuje 135 pokojami o wysokim standardzie, centrum biznesowym, strefą SPA & wellness i autorską restauracją Młyn. Hotel **** Rok inwestycji 2020 [...]
Ekoncept w programie SPEKTRUM dla małych i średnich przedsiębiorstw
Firma Ekoncept w systemie świadczenia specjalistycznych usług doradczych w projekcie SPEKTRUM. SPEKTRUM to pomorski system świadczenia specjalistycznych usług doradczych dla MSP. Firmy z województwa pomorskiego w ramach systemu mogą otrzymać dofinansowanie w wysokości 50% na zakup specjalistycznych usług doradczych. System SPEKTRUM jest finansowany z funduszy unijnych wdrażanych w ramach Regionalnego [...]
Automatyzacja obsługi gościa – Hotel The Bridge Wrocław
Hotel The Bridge to nowoczesny, pięciogwiazdkowy obiekt, który położony jest w samym centrum zabytkowej części Wrocławia na Ostrowie Tumskim. Należący do Grupy Accor hotel został wyposażony we wszelkie nowinki technologiczne, których zadaniem jest zwiększenie komfortu gościom. Hotel ✭ ✭ ✭ ✭ ✭ Rok inwestycji 2019 The Bridge Wrocław - MGallery [...]
CONDO hotel – łatwe zarządzanie obiektami typu condo
Condo hotel to stosunkowo nowa forma wynajmu krótko i długookresowego na polskim rynku. Condo hotele to obiekty mające minimum kilkanaście apartamentów / pokoi w jednym budynku. Zarządzane są przez operatora, który przyjmuje na siebie funkcje organizacyjne, serwisowe i rozliczeniowe. Natomiast poszczególne apartamenty należą do inwestorów. Są odrębnymi własnościami. Operator takiego [...]
Korzyści z aplikacji hotelowej
Opisywaliśmy już mobilne rozwiązania dla hoteli czyli system klucza mobilnego i aplikacji recepcyjnej, umożliwiającej meldowania i wymeldowania online. To są główne atuty hotelowych aplikacji mobilnych. Wiążą się one z wprowadzeniem zmian w systemach hotelowych. Jednak istotną zaletą aplikacji hotelowej jest uzyskanie dodatkowego a z czasem głównego kanału sprzedaży usług w [...]
Zalety korzystania z klucza mobilnego w hotelu
Rozwiązanie klucza mobilnego w hotelarstwie znane jest już od kilku a nawet kilkunastu lat. Jednak dopiero od niedawna system ten zyskuje na popularności. Oczywiście jak każda innowacja technologiczna proces akceptacji na rynku napotkał na początku wiele problemów. Przyzwyczajenie hotelarzy do kart magnetycznych, kwestia początkowych nakładów a także zbyt skomplikowane rozwiązania [...]
Stay In Touch