Baza wiedzy2024-08-01T07:58:14+02:00

Baza wiedzy

To miejsce stworzone z myślą o naszych partnerach biznesowych oraz osobach, które interesują się tematyką inteligentnych rozwiązań dedykowanych: hotelom, pensjonatom, motelom i całej branży związanej z gościnnością, turystyką i noclegami.

Znajdziecie tu m.in: aktualności związane z najnowszymi usługami i produktami EKONCEPT, tutoriale oraz opracowania oraz ciekawe raporty i artykuły z branży.

110, 2021

Raport – Technologie mobilne i zbliżeniowe w hotelarstwie 2021

1 października, 2021|Marketing hotelowy, Program hotelowy|

Technologie mobilne i zbliżeniowe w hotelarstwie – oczekiwania branży Technologie mobilne w hotelarstwie rozwijane są już od wielu lat. Jednak rok pandemii spowodował, że mobilność dla wielu hotelarzy stała się priorytetem. Narzędzia mobilne upraszczają i automatyzują obsługę i dodatkowo dają możliwość bezpiecznej interakcji gościa z hotelem. Badanie było przeprowadzone pośród [...]

2309, 2021

Bon na cyfryzację dla hoteli – dofinansowanie do 255 tys. PLN!

23 września, 2021|Marketing hotelowy, Program hotelowy|

Program dotyczył 2021 roku. Od 20 września rozpoczął się nabór do nowej edycji programu "Wsparcie MŚP w obszarze cyfryzacji – Bony na cyfryzację". Program dofinansowania skierowany jest do mikro, małych i średnich przedsiębiorstw co oznacza, że mogą się o nie ubiegać również małe i średnie hotele, pensjonaty i inne podmioty [...]

1709, 2021

Jak gromadzić dobre dane o gościach hotelowych?

17 września, 2021|Marketing hotelowy|

Prowadząc usługi hotelowe, czyli przyjmując rezerwacje otrzymujemy wiele danych o gościach hotelowych. Niestety, w praktyce często jest tak, że hotele nie umieją ich w prawidłowy sposób przetwarzać, a jeżeli to już robią to bywa, że bazują na błędnych danych. Długofalowe planowanie sprzedaży i działania marketingowe oparte na błędnych danych to [...]

1209, 2021

Jak zwiększyć przychody hotelu? – część 2.

12 września, 2021|Marketing hotelowy|

W pierwszej części poradnika pt. „Jak zwiększyć przychody hotelu w okresie wychodzenia z pandemii?” przedstawione zostały podstawowe działania do wdrożenia, aby zoptymalizować przychód z działalności hotelu, czyli głównie chodziło o zwiększenie liczby rezerwacji. Natomiast w tej części skupię się na spersonalizowanym podejściu do gościa i jego obsługi w hotelu.   [...]

1108, 2021

Zaangażowanie, pozyskanie i retencja – marketing cyfrowy w hotelarstwie

11 sierpnia, 2021|Marketing hotelowy|

Zaangażowanie się użytkowników w cyfrowe media jest aktualnie ogromne. Nawet do 6 godzin dziennie spędzają na korzystaniu z aplikacji czy przeglądaniu stron internetowych. Oczywiście nie chodzi tu wyłącznie o śledzenie FB czy oglądanie YT. Po prostu wiele narzędzi mamy teraz pod ręką w telefonie i wykorzystujemy je w ciągu dnia. [...]

3007, 2021

Jak zwiększyć przychody hotelu w okresie wychodzenia z pandemii? (cz.I)

30 lipca, 2021|Marketing hotelowy|

Ogólnoświatowy kryzys wywołany pandemią zmusza hotelarzy do zweryfikowania swoich strategii. Drastyczne zmniejszenie ruchu turystycznego i biznesowego, zmiana zachowań podróżnych i prawne obostrzenia zmuszają do zweryfikowania dotychczasowych planów. Maksymalizacja przychodów hotelu w czasach wychodzenia z pandemii jest najważniejszym wyzwaniem dla hotelarzy.   Wielu gości hotelowych zaczęło zwracać uwagę na przestrzeganie dodatkowych [...]

Przejdź do góry