Baza wiedzy
To miejsce stworzone z myślą o naszych partnerach biznesowych oraz osobach, które interesują się tematyką inteligentnych rozwiązań dedykowanych: hotelom, pensjonatom, motelom i całej branży związanej z gościnnością, turystyką i noclegami.
Znajdziecie tu m.in: aktualności związane z najnowszymi usługami i produktami EKONCEPT, tutoriale oraz opracowania oraz ciekawe raporty i artykuły z branży.
Jak powinna wyglądać strona Twojego hotelu?
Internetowa strona hotelu jest istotnym kanałem pozyskiwania nowych gości hotelowych. Mimo że wielu klientów hoteli korzysta z internetowych biur (OTA) jak np. Booking.com, to przed rezerwacją sprawdzają stronę hotelu, aby dowiedzieć się więcej o danym obiekcie. Wizytówki OTA są jednakowe dla wszystkich ofert noclegowych, dlatego tak ważne jest, aby nasza [...]
Wirtualna Recepcja – komfort w obsłudze gościa hotelowego
Wirtualna Recepcja firmy Ekoncept to w pełni zautomatyzowana usługa do obsługi gościa w hotelu, sieci apartamentów lub w innych formach wynajmu krótkoterminowego. Całość obsługi klienta odbywa się bezkontaktowo, czyli bez udziału recepcjonisty, wyłącznie online za pośrednictwem telefonu lub komputera. System jest automatyczny - co oznacza szybką i komfortową obsługę. [...]
Hotele – początek zmian na rynku rezerwacji online?
Zakładając, że wszystko co najgorsze jest już za nami i masowe szczepienia w tym lub przyszłym roku doprowadzą do normalizacji na rynku turystycznym, wstrząs jakim była pandemia może zmienić rynek rezerwacji internetowych na korzyść rezerwacji bezpośrednich na stronach WWW hoteli. Przez ostatnie 20 lat rynek OTA urósł w siłę. [...]
Klucz mobilny nowy standard w hotelarstwie
Rozwiązanie jakim jest klucz mobilny (mobile key) staje się coraz bardziej popularne w branży hotelowej. Wprowadzenie systemu klucza cyfrowego powinno być przemyślane. Sam system nie poprawi obsługi gościa. Klucz mobilny powinien być zintegrowany z innymi systemami hotelowymi jak PMS, Wirtualna Recepcja i GRMS (automatyka pokoju hotelowego). Klucz mobilny [...]
Skuteczne tematy w mailingu hotelowym
Firma Experience Hotel, przeanalizowała ponad 9 milionów maili wysłanych do klientów hoteli. Do analizy wzięto kampanie mailingowe skierowane do klientów, które były wysłane minimum dwa miesiące od ich pobytu. Efektem pracy jest wyodrębnienie kampanii mailingowych, które przekładają się na największą liczbę rezerwacji oraz lista błędów najczęściej popełnianych przez hotele w [...]
Trendy technologiczne w hotelarstwie 2021
Pięć technologicznych trendów na czas po pandemii Aplikacja na telefon Wirtualna Recepcja (Ekoncept) Pandemia wymusiła na wielu hotelarzach zmianę podejścia do biznesu. Nieoczekiwana przerwa w działalności dla jednych była katastrofą, dla innych okazała się szansą na zmiany. Zmiany te zostały wymuszone restrykcjami i obawami potencjalnych klientów (dystans społeczny, [...]
Stay In Touch